Onsdag kväll.

publicerat i Allmänt;

                       image267


har vart jättedålig på att uppdatera idag , jag vet . men har inte haft tid alls.

var på BVC & allt gick/var jättebra han väger nu 3420g & är 52 cm , en riktigt stor kille nu . växer & växer :) & sen har jag frågat om Minifomdroppar ifall jag kan ge honom de för hans magknip & de kunde jag så mamma har köpt det nu så har provat får se om det funkar , jag hoppas det för hans skull :) sen prata jag med henne om att skaffa pump & vi kom fram till att jag ska hyra en på BB bara för att pumpa ut på nätterna lite då & då, vill ju fortfarande amma men skulle gärna vilja ha en "ledig" natt så jag tyckte det blev en bra lösning på det hela :)
Bella har vart hos oss hela dagen & det var ju jättetrevligt vi var på stan åt mcdonalds & sen vart i parken & gungat , hehe jag vet barnsligt men FAN så kul det är. Sitter nu hos mamma&pappa faktiskt ska sova här inatt för att T ville se på fotbollen så har precis fixat iordning i min stuga , har ju spjälsängen här fortfarande så har bäddat den så fint till Wiggo. :)  Imorgon så ska jag vara här hela dagen eller tills T slutar skolan så kommer han & hämtar mig & Wiggo. Har tagit lite bilder idag som jag tänkte att ni skulle få se & så lovar jag att ta mer bilder imorgon eftersom jag har en kamera här hos mamma&pappa + att den här datorn är 100 gånger snabbare att lägga in bilder på.

       

bilderna är från parken & resten är på Wiggo . & som sagt lägger in mer imorgon jag hoppas ni nöjer ser så länge :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av malin:

Sött :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vilken duktig liten på att växa! skönt att allt verkar vara bra med er! :)

3:e kommentar, skriven , av Elin:

skönt att det gick bra! väldigt söta bilder på wiggo :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du har en söt pojke men måste lägga fokus på också att du ser fantastisk ut! strålar som en sol =)

5:e kommentar, skriven , av Marie:

va lik han e dej

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ni är fått en guldklimp. :) Ni ska vara stolta.

7:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Gulliga=)

8:e kommentar, skriven , av Sara:

Ja, och vi sågs ju en stund på stan också. =)
Ha det bra så länge gumman. =)
Puss!

Kommentera inlägget här :