Onsdag

publicerat i Allmänt;
onsdag idag, vakna kl 10 gick upp & åt frukost sen så åkte vi hem till T´s föräldrar var där ett tag åt mat & så. sen åkte vi & hämtade nattis & åkte sedan hem till mamma&pappa.
bella & nattis red & jag hjälpte bara till , känner att jag ska ta de lugnt med ridningen lite känner det i rumpan :P
istället så var jag & T ute  & sprang. kom precis in & gud vad mörkt det är ute nu man ser ju inte ett skit :/
snart är det dags för hopp i duschen & sen ska vi äta mat här & sedan är det dags för att åka hem.  imorgon är det torsdag & Wiggo blir då 1 månad . <3  & snart är det dags för Jonna & få sin plutt ;D gud , jag längtar !
imorgon så ska det bli en "träningsdag" ska ut & springa & lite sånt där hade jag tänkt. 

är jättedålig på att uppdatera men har inte så mycket tid till det . & lägga upp bilder också för den delen.
ska gå & ta några bilder nu kanske .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

haha jaa, inte långt kvar nu, börjar kännas! :) ska till barnmorskan imorgon, jag hoppas det blir sista besöket .. ;)

Kommentera inlägget här :