sista dagen på veckan

publicerat i Allmänt;

nu så är vi hemma i lägenheten igen & nu har vi äntligen fått alla kanaler , mycket bra så nu kan jag kolla på vad jag vill ;) just nu så finns det inte mycket alls & se på TV bara skit . typiskt !
imorgon är det måndag & wiggo blir då 4 veckor & på torsdag så blir han redan 1 månad stor kille eller stor & stor vet jag inte men han är 53 cm & väger 3800g typ :P han ser rätt stor ut på bilder men när man ser han i verkligheten så är han ju bara en liten plutt ;P fast han är ju mycket större än vad han var när han föddes iofs.

måndag & vecka 44 , nu är det höstlov för det flesta & jag vill åka till stockholm men mamma tyckte att jag skulle vänta med det tills vecka 45 eller något för det är säkert as mycket folk där nu under lovet  alla vill väl dit & shoppa inklusive jag ;P haha ! nej men det får väl vänta. 
men imorgon så funderar jag , wiggo & tobbe att åka till vingåker & köpa mig ett par jeans som jag kan använda har ju inga jag kommer i & så när jag fått ner mig till den storleken jag egentligen har så kan man köpa lite "bättre" jeans eller hur man nu ska säga. vi har tjatat på att mamma ska ta ledigt & följa med också hon jobbar ju 24/7 så nu är det dags för henne att ta ledigt en dag eller åtminstonde en halv dag.
nej nu ska jag kolla runt på kläder här på internet , kolla om jag hittar något riktigt fint :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

"imorgon är det måndag & wiggo blir då 4 veckor & på torsdag så blir han redan 1 månad." eeh, jag fattar inte :P 4 veckor är ju en månad ^^,

2:a kommentar, skriven , av karolina:

beställde från ellos idag jag :) wiggo är stor liten kill. melwin ska väga sig imorn han, sist vägde han 3485 & var 52 cm. måste också köpa jeans för dem man har kommer man int ei på ett tag ändå. vill ju inte bara gå i mjukisar precis. känns som om jag har gjort det sisådär i 10 månader nu :D

3:e kommentar, skriven , av B:

nej 4 veckor behöver inte alltid vara en månad för imorgon är det den 29:e & han är ju född den första så han måste ju vara en månad när det är den 1 november . ;P

Kommentera inlägget här :