Tisdag 24/10

publicerat i Allmänt;

var hos BVC idag & wiggo är nu 52,5 cm & väger 3660g så nu är han en ännu större pojk :) 

just nu sitter vi hemma hos mamma&pappa i ärla ska ut & gå sen rida & sen hade jag tänkt lägga mig ner under solariumet & sola lite , behöver lite färg på kroppen :) sen har vi väl inte så mycket planerat förutom att jag ska träffa martina senare idag om jag hinner in till stan tills hon ska åka hem. men men , nu ska jag kila & sätta mig & kolla på TV lite & kanske vila ett tag sen ska jag ut & gå , jag måste verkligen! :P  är verkligen inställd på att gå ner några kilon fast jag har ju fått ner typ 5 kg utav 11 kilon eller något sånt så det går ju iaf åt rätt håll (a) haha ! sen ska jag sluta äta en massa godis , cola & skräpmat .  GO BEA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Det är onsdag idag ;)

2:a kommentar, skriven , av B:

aa du ser hur förvirrad & trött man är ;P

Kommentera inlägget här :