Tisdag kväll .

publicerat i Allmänt;
             image256
                                           Charmtrollet <3
tog bilden idag från mobilen därför är det inge vidare kvalité som sagt. 
här är våran älskling iaf & vi älskar honom mest av allt. <3


har faktiskt inte ätit någon kvällsmat kände inte suget direkt utan istället gjorde jag mig lite fruktsallad som gick ner det också :) har fått min burberry halsduk som T köpt åt mig , ja jag vet han är den snällaste :)
har hoppat ut ur duschen precis & har fönat håret klart & nu ska jag sätta mig ner för att måla naglarna röda denna gång , alltid kul med lite färg på. Och samtidigt så säger jag god natt för jag tror inte att jag kommer skriva mer idag kommer nog slockna snart. Och ännu en gång TACK för alla kommentarer kul & se att de är några som läser & så skriver ni så snälla saker så man blir alldeles till sig. Fick lite recept på mat också & det bugar jag & bockar så mycket för de behövde jag verkligen ;D  Nej , nu måste jag kila ! vi hörs väl imorgon? SJÄLVKLART !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Helt gullig liten bebis, ni verkar klara allting galant =),. All lycka till er :)

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

han är ju verkligen supersöt, helt mysig! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

undrar jätte-mycke o hoppas du kan svara lite...=D hur tänkte du när du först fick veta att du var gravid? var du aldrig nervös med tanke på pengar å boende? hur kom ni fram till att behålla lilla söta Wiggo??

4:e kommentar, skriven , av B:

Oj, jag blev jättechockad först & tänkte " SHIT, vad ska mina föräldrar säga ? "
nej , vad aldrig nervös för de för jag visste att vad jag än tog för beslut så skulle mina föräldrar sötta mig till 100 % . jadu, de va faktiskt min pojkvän som övertala mig lite att vi skulle behålla honom & jag är lite emot abort också & så tänkte jag på hur underbart de skulle vara att bli tre i familjen :)
& kolla hur bra det gick
:)

5:e kommentar, skriven , av madeleine lindberg:

Fan vad söööt han är!!! längtar tills man får se han ordentligt när man blivit helt återställd! saknar dig gumman, mkt!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

så söt =)

Kommentera inlägget här :