Tisdag

publicerat i Allmänt;
Idag så vakna jag runt halv 10 av att mormor ringde & sa att dom skulle komma lite tidigare , så idag har vi haft besök av mormor , rosa & morfar. sen har vi bara tagit de lugnt. kollat klart på filmen som vi hyrde igår för jag somna ju såklart mitt i :P sen så har vi vart på Willys handlat mat & sen hem igen åt Mcdonalds & wiggo åt mjölk :P nu ligger han & sover här brevid mig i soffan , tobbe är & lämnar filmen & så skulle han tvätta bilen också helt onödigt den va inte ens smutsig ;) ... ikväll så skulle tobbes kompis johan komma förbi & kolla på Wiggo , sen ska jag gå & lägga mig i skaplig tid ikväll . aja , imorgon blir de besökfri dag har jag & tobbe bestämt eftersom de vart fullt upp hela tiden så vill vi kunna ta de lugnt & inte anpassa oss efter nån tid alls. 
Wiggos mormor & morfar var lite snuviga så dom får han kanske inte träffa på nån dag :/ vi saknar dom ! <3 

nu ska jag lägga mig bredvid min älskling & pussa på honom :) <3  ( wiggo alltså ) haha tobbe e ju inte hemma.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecka:

Saknar dig Bea, vi måste fan ta och ses någon dag .

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Vi saknar er också jättemycke!!

3:e kommentar, skriven , av The Big man:

Jag saknar dig med bea ! sitter vid datorn och du sover hahaha puss puss

Kommentera inlägget här :