tjoho

publicerat i Allmänt;
idag så har vi städat lägenheten lite smått såg förjävligt ut rent ut sagt.  efter vi städat lite så åkte vi till T farmor & farfar åt mat där & fikade ,gottigott :)  & nu sitter jag hemma hos mamma&pappa vi fikar här också min farmor har köpt tårta för att "fira" att Wiggo kommit  , gullig hon är . & nu sitter jag här ska snart be T ta ut vagnen så jag kan gå en sväng med honom här , han har ju inte fått vart ute något idag & han behöver frisk luft lille pojken. sen så ska vi äta lax & grilla ikväll , åh har verkligen sett mycket framemot det. ska ta lite bilder också med kameran så ni får se killen & så ska jag väl ta en bild på mitt hår också så ni får se , (a) haha bror på hur de går.
nej nu ska jag gå & vara lite social . kommer väl tillbaka senare .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Ha en jätte trevlig hemma kväll Bea=)

Kommentera inlägget här :