Torsdag .

publicerat i Allmänt;
då var det redan torsdag & jag tycker bara att dagarna rinner iväg & tänk att snart är Wiggo en månad men det känns som det var igår han föddes. hm , ja tiden går ju snabbt som sagt :) idag så vakna jag runt 8 Wiggo skulle ha mat sen så bada Wiggo idag & han tyckte att det var så skönt , gud vad söt han va när han låg där först skrek han men så fort man la honom i vattnet blev han tyst & såg så nöjd ut :) gullunge!  snart är det dags för han att äta igen sen så ska vi iväg & äta också med min mamma & pappa ville tobbe. sen så ska vi väl handla lite mat ,osv. ikväll är det hoppträning så ska väl dit tror jag, får se hur det blir ! har inte så mycket annat planerat idag , vet iaf att jag ska träffa sandra men det är inte förän imorgon ;D

nu ska jag ta & måla naglarna lite. tack för mig så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Vad kul att han tyckte det var skönt att bada :) Inte alla barn som gillar det :) Skoj att det går bra med lilla Wiggo :) Kram

Kommentera inlägget här :