allmänt

publicerat i Allmänt;

nu sitter jag här igen har inget annat för mig, tobbe står & kokar ris åt mamma eftersom hon nu är uppe i stallet & tar in hästen för min moster ska rida henne idag . vad bra då slapp mamma göra det idag då :) idag har jag haft lite ont i magen hela dagen så ska väl ta mig en varmdusch snart & kolla ifall det blir bättre, hoppas på det!

det är så himla roligt & få kommentarer av folk som skriver att dom tycker att det är så roligt att följa min blogg & säger kommentarer överhuvudtaget , fortsätt med det. :)

tog lite bilder när jag inte hade annat för mig. typiskt mig men har blivit duktigare med att använda kameran :)

 +   =

haha , ja så kan det gå när inte haspen är på . :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

har du tagit magbilden idag? jag tycker nog iallafall att den har sjunkit! <3

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Tycker de är så kul att läsa din blogg, har följt den ganska länge nu och hoppas att allt går bra b´med bebisen :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

japps, tog bilden idag.
julia ; tack så mycket & kul att du gillar den :)

4:e kommentar, skriven , av Nour:

Gud vad söt mage! =) Måste säga att det är intressant att följa din blogg och läsa om hur det är att vara en blivande mamma i så ung ålder.

5:e kommentar, skriven , av j:

men då är det inte lång tid kvar, jag lovar ! :b magnus blir irriterad på mig för jag springer och kollar din blogg hela tiden, men jag MÅSTE hålla mig uppdaterad så inte bebis pluppar ut utan att jag märker nånting! :) < 3

6:e kommentar, skriven , av Thessa:

Ditt hår är kanonsnyggt, du passar verkligen bra i det (:!
Din blogg är jättekul att läsa, intressant att läsa om en ung mammas liv, ett levande bevis på att man kan vara ung och klara sig bra ändå! Hoppas det går lika bra med barnet kommer ut i världen också. Lycka till!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

kul att ni gillar bloggen alla & tack så mycket :) jonna ; ja lovar att jag kan skicka ett sms när det är dags hehe!

8:e kommentar, skriven , av johanna:

gud vad gulligt:)

9:e kommentar, skriven , av Mamma Linda:

Vilken stor och fin mage :D
Jaa du har nåt alldeles underbart framför dig :)

Kommentera inlägget här :