at home

publicerat i Allmänt;
vart i skolan idag som vanligt men gick hem vid 12 då alla skulle till vilsta & gå 5km jag orkade verkligen inte för jag har så jäkla ont i ryggen.
nu har vi iaf fått tillbaka bilen så nu är den hel & fin igen tack&lov :) nu sitter jag & pluggar om Alzheimers sjukdom är inte riktigt klar en men snart så ska vara klart om en vecka ungefär. nu känns det som jag är klar med nästan allt , men när man väl är det så kommer det alltid något nytt så nu har jag lika mycket & göra igen att det aldrig tar slut :/ .. 

ska väl snart börja packa BB-väskan också folk har skrämmt upp mig & sagt att h*n kan ju komma när som helst .hehe & det är ju iofs sant & det skulle inte alls göra mig något :) sen var det någon som kommentera att jag alltid lägger upp blåa saker på bebis grejerna jag vill ha , men det är faktiskt svarta. & det kan väl både en tjej&kille ha , eller hur ? :) 
nepps , nu ska jag & min onda rygg gå tillbaka till pluggandet & sedan är det idol idag också kl 20.00 det får man ju bara inte missa!

Kommentera inlägget här :