at home

publicerat i Allmänt;
nu sitter jag hemma hos mamma&pappa igen håller på & skriver ut fakta om Alzheimerssjukdom som jag ska "forska om" & göra en uppsats om i skolan. ska faktiskt bli riktigt kul :)  har precis ätit tacos & så ska jag snart lägga i lite slingor i huvudet så jag får lite ljusa hår & sedan ska jag låta håret få vara eftersom jag hört att man tappar ganska mycket hår efter man fött barn & jag skulle gärna vilja ha några hårstrån kvar på huvudet :P ikväll så ska jag väl bara kolla idol & försöka skriva lite på samhällskunskapsuppgifterna som ska vara svaret på provets frågor så det gäller att göra klart de så snabbt som möjligt & sedan börja plugga in det , för mig tar det ett tag. jag är inte den personen som gillar & plugga direkt ;) haha ! nej , nu ska jag kila kanske skriver några rader senare om jag hinner & orkar annars så hörs vi imorgon.

Kommentera inlägget här :