avundsjuk ? ja en aning.

publicerat i Allmänt;
vem är inte avundsjuk på Jessica Alba & Rihannas slanka kroppar ?

när man kollar bilder på kändisar känner man sig ju inte lite klumpig ? & just nu tänker jag på hur mycket jag ska träna när våran älskling kommit ut. inte för att jag känner mig ful med magen tycker bara om den & tycker faktiskt det är riktigt sött & självklart älskar jag den. men när man ser bilder på sånna som tex jessica & rihanna så ser man bara en stor boll framför sig & jag ser framemot att träna sen VERKLIGEN & försöka få till kroppen man hade innan , kanske går ? kanske inte ? men iaf i närheten av det.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

hur kan du få din blogg så fan? jag fattar inte ens hur man gör :/

2:a kommentar, skriven , av sara:

oj, Fin mena jag :P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jadu, det är lite svårt & förklara. :P man får prova sig fram .

4:e kommentar, skriven , av sara:

hehe okej :P du kanske kan hjälpa mig med min? (a)

5:e kommentar, skriven , av Bea:

ja, det kanske jag kan göra :)

6:e kommentar, skriven , av sara:

hehe okej vad snällt :)

7:e kommentar, skriven , av Fina:

Hm, att kändisar har bra kroppar är svaret detta: PERSONLIG TRÄNARE, PERSONLIG KOCK, PERSONLIG COACH! Inte så svårt att se "perfekt" ut då inte..

Kommentera inlägget här :