Främmande

publicerat i Allmänt;

idag så har vi haft främmande av morfar & rosa sen mormor&sony som kom ut till oss :) vi satt mest & prata om bebisar  & rosa ville så gärna veta vad det var & försökte få mig att säga något men jag höll mun ;D nu så är mammas & pappas kompis här på besök , så har vart fullt upp idag & ingen mat har vi hunnit äta :/  nu ska jag fika för andra gången idag känner mig inte så sugen på det faktiskt.
ska snart fortsätta plugga också så jag blir klar någon gång så jag slipper hålla på & stressa ihjäl mig senare

det är ju inte lång tid kvar heller till bebis kommer & farmor undrar om jag packat förlossning & bb väskan men det känns lite för tidigt för det fast alla säger att det kan hända när som helst nu. fast jag är nästan övertygad om att jag kommer gå över tiden men vi får väl helt enkelt se :) 

men nu ska jag väl gå & vara lite social skriver väl några rader senare .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

jag tänker vänta så länge det jag kan med att packa bb-väskan, känns som att om jag gör det för tidigt så får jag GARANTERAT gå över tiden ! :b

2:a kommentar, skriven , av karolina:

en kompis ska ha 1 månad efter mig och har redan packat bb väska. jag har bara packat kläder. så det är verkligen dax för mig att packa ner ALLTING!

Kommentera inlägget här :