fredag 22'

publicerat i Allmänt;

var i skolan idag på första lektionen & sen satt jag kvar ett tag med sandra & vi försökte plugga historia gick väl inte sådär jättebra för mig. sen så kom tobbe & mötte mig vid skolan så vi gick hem för jag mår inte riktigt 100% bra. resten av dagen så ska jag plugga & sen ikväll så ska jag bara ta det lugnt & kolla på TV om det finns något bra & kolla på, jag hoppas det! imorgon blir bebis hela 37 veckor & jag går in i v 38 shit vad tiden går snabbt det säger jag ju iofs varje gång men den verkligen rusar iväg fast det gör ju inget eftersom jag har så jäkla ont. just det fixade en hissnyckel idag till skolan så jag slipper rusa upp & ned för alla dessa trappor & folk undrar varför jag inte skaffat en tidigare men jag har ju mått prima skinka , det är ju bara nu jag har fått ont . men jag ska inte klaga för det jag har ju ont för en fin sak liksom :)  
idag så fick jag min cardigan som mamma eller bella hämtade ut på posten & den var skit snygg men kan inte riktigt stänga knapparna men det kan jag nog om ca 1 månad eller något ( hoppas jag ) .

nej, ska kila nu & plugga lite grann . hörs sen!

Kommentera inlägget här :