fredagskväll

publicerat i Allmänt;

min kväll hitills har gått åt till att plugga & stoppat i mig god mat. är nu nästan klar med omvårdnad & så började jag på historian som ska vara klart om en vecka , men jag måste plugga in det också så det tar väldigt lång tid för mig eftersom jag inte är den personen som suger åt mig allt på en gång :P 
imorgon så ska älsk på 40-års "fest" hans morbror fyller år så han ska åka till nyköping , jag vill inte följa med eftersom jag aldrig träffat personen förut & så vill jag inte åka överhuvudtaget känner att jag måste vara hemma & plugga istället så att jag slipper stressa i veckan, jag är ju expert på det!  usch, vad trött jag är känns som jag skulle kunna somna om jag skulle gå & lägga mig men ska försöka hålla mig vaken för kl 11 kommer syster hem från London :) 
 & på söndag så ska jag iaf träffa bella & i veckan ska jag träffa jonna :)

Kommentera inlägget här :