God morgon

publicerat i Allmänt;

idag blev det ingen skola för mig som vissa kanske redan vet :)  jag vaknade runt 7.30 pga att min älskade pojkvän väckte mig ( som vanligt ) jag säger alltid åt honom att försöka vara lite smidig när han går upp så att han inte väcker mig för jag har så svårt att somna om sen som ni kanske redan märkt eftersom jag är vaken. idag blir det väl bara att ta det lugnt , ska snart sätta mig i soffan & ta en kopp te framför tv:n & mysa lite med hunden hade jag tänkt faktiskt :)  & idag så får vi äntligen lämna in våran bil så att den blir lagad tack&lov den såg ju förskräcklig ut men det är ju inte vårat fel att gubben vi köpte bilen av krocka den samma dag , lite smart va ? usch , tänk att jag fortfarande irriterad mig på det men är glad att vi slipper betala lagningen.

har tänkt lite på det här med vinterjackorna faktiskt & tror att jag har bestämt mig för en helt vanlig Everest jacka i svart , varför ska jag köpa en dyr jacka för om jag kan inte vill ha den nästa år ? för jag är sån som ska ha ny vinterjacka varje vinter & då är de väl onödigt & köpa en för 3000-5000 kr  ? & jag förstår inte varför man ska ha dyra märkes jackor ? visst vissa köper dom för att de håller längre & kanske tänkt att använda dom några vintrar , men jag tror dom flesta gör de mest för själva märket. det är så jag tror iallafall :)
för mig blir det everest & så kanske min canda goose hänger med en vinter till ;D

Kommentera inlägget här :