Go'dagens !

publicerat i Allmänt;

fick sluta en timme tidigare idag från historian & det gjorde mig inte något alls. sitter just nu på mammas&pappas jobb börjar bli en vana & väntar på att mamma ska sluta vid 5 ungefär sen åker vi hem & fixar hästen ingen träning idag men Lisa skulle iallafall komma & hoppa henne. älsk är hos hans mormor & lagar mat åt henne sen skulle han sälja kattsakerna vid halv 7 tiden ringde hon & sa att hon skulle komma men då är jag i ärla så då får älsk fixa det där istället.

men tror ni inte att jag glömde kameran till skolan eller? EH JO! snacka om klantig men den ligger hemma & är full laddad så kan ta lite bilder när jag kommer hem istället , älsk var ju på stan idag & köpa lite kläder åt bebis så kan lägga ut bilder på det så får ni se vad fina saker han köpt :) & kläderna är svarta så det är inge tjej eller kill färg eller kläder åt bara ett av könen så tro inget . hehe ! det var någon som skrev att jag bara lägger ut blåa kläder som jag vill köpa till bebis men det var svarta  & det tycker jag funkar på både tjej & kille.

jag skriver mer sen & kommer med bilder :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av riibecca:

Finns ju fler färger som passar både flicka & pojke: Begie, Vit,Rött, Blått, Svart säkert flera. :D

Kommentera inlägget här :