Gokväll'

publicerat i Allmänt;
nu har jag tittat klart på Top model STHLM  & ska snart bege mig till sängen & försöka sova , har så jäkla ont i ryggen så får se om jag får någon sömn inatt eller inte. imorgon är det dags för skola igen & ännu en ny vecka i skolan & ännu en vecka närmre till BF .
jag är i vecka 38 ( 37+1 ) & i månad 9  & vikten på bebis är ca :  300g & ca: 48cm
snart är det dags & det känns sjukt spännande & roligt , vill att h*n kommer NU fast jag är nästan 100% säker på att jag kommer gå över tiden :/
men nu ska jag gå & lägga mig . God natt allihopa , vi hörs imorgon  !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Åhh, va spännande Bea, allt kommer gå så himla bra. Undrar verkigen vad d blir för kön, och hur lille bebben kommer se ut? Ursöt kommer den va i a f=)

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

Det är större chans att unga föder lite tidigare än att gå över tiden.
Jag födde i v.38 om de kan vara till nån tröst ;)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

åh, då hoppas jag också att jag föder tidigare :)

Kommentera inlägget här :