Idol & house ..

publicerat i Allmänt;
nu har jag kollat klart på Idol & jag säger bara herregud vad gör vissa människor där ? jag skämms när jag ser på dom till&med , haha! men visst fanns det vissa som kunde sjunga eller de lät ju åtminstonde bra när dom sjung :) nu är det House på TV & det ska jag också kolla på. sen efter det så ska jag gå & lägga mig så jag orkar upp till skolan imorgon & så vid 11.30 så ska jag till barnmorskan & jag ser verkligen framemot det för då ska vi göra ultraljud & så får vi se vad hon säger om det & om mitt blodvärde blivit bättre eller sämre & jag hoppas verkligen de blivit bättre för sist hade jag 113 & det är ju inte bra. men nu har jag ju köpt tabletter & flytande järn så jag hoppas att de blivit bättre , vi får väl se :) jag bloggar mer om det imorgon.

nu måste jag kila tobbe klagar om att jag måste gå ifrån datorn & umgås med honom nu eftersom det är vår "ettårsdag förlovningsdag" :P haha , eller vad man kallar det. & snart så ska jag gå & lägga mig. men vi hörs imorgon.
god natt , kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :