jackan som alla vill ha (?)

publicerat i Allmänt;
                                 image180

ja, jackan är skitsnygg & det har jag märkt att alla andra också tycker för den är slut överallt i min storlek. ( och då menar jag inte i den storleken jag har nu utan min vanliga storlek :P "36") kanske ett tecken på att man inte ska köpa den? om den nu är så populär , kanske inte så kul & "se ut som alla andra " .. ?

nu ska jag gå & fixa till ögonbrynen sedan blir det nog en dusch. åh, mamma är på spá med sina vänner lyllos jag skulle inte tacka nej . :) men  jag bella & hon får göra det senare när bebis kommit då man kanske känner sig lite fräschare också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Oooh den va nice :D vilken affär :)?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

den är ifrån H&M =)

Kommentera inlägget här :