längtan ..

publicerat i Allmänt;
jag längtar verkligen till vintern är här & all snö det är så himla mysigt eller hur ?
speciellt här hemma hos mamma&pappa är det mysigt , sitta på landet vid öppna spisen & dricka varm choklad. åh får rysningar bara jag tänker tanken , jag älskar det !  kommer väl förmodligen spendera min vinter här , åka skridskor på sjön . åka pulka & pyssla om alla djuren här hemma. & i vinter så har vi ju en till familjemedlem också våran lilla bebis första jul & vinter , ska bli så otroligt mysigt.. snacka om att jag verkligen längtar :)

älsk ringde nyss & sa att han slutat skolan precis & vill att jag ska komma in till stan men det blir lite problem, för det är ingen som kan skjutsa mig . visst bella är hemma men hon skulle nog aldrig få för sig att åka med mig in till stan & hem igen speciellt inte när sigge är hemma också han kan inte vara själv. & idag så har bebis vart väldigt jobbig i magen sparkat & haft sig hela tiden & nu gör det ont i stället. jag tror h*n vill ut . :)

nu har jag återigen ändrat utseende på min blogg & hoppas att den får se ut såhär ett tag till iallafall , lite tråkig är den men det är väl innehållet som är viktigast & ska vara roligt att läsa ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Supersnygg kille med allt och lite till:

Älskar dig älskade bea tråkigt i lägenheten utan dig! kom hit

2:a kommentar, skriven , av elin:

hallå
hur gör du när du byter bilder och sånt högst upp på din sida? :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

"supersnygg kille med allt & lite till" det är bra att du har självfötroende älskling ;) <3
elin ; dt är svårt & förklara man måste nästan visa om det ska bli bra :)

Kommentera inlägget här :