lördag 35'

publicerat i Allmänt;

Hallå,  i natt så hade jag skitont i magen & trodde ett tag att jag skulle vika mig dubbelt av smärta men jag tog en alvedon & gick runt i huset ett tag , gick sedan & la mig & då blev det bättre :)
idag så har jag vart på Babyproffsen där tobbe köpte blöjhinken Sangenic som är världens mest köpta blöjhink. Barnfamiljer i hela världen har upptäckt fördelen med att använda den.På ett enkelt sätt snurrar man lätt in de använda blöjorna en och en i en speciell plastfolie. Sangenic till den enda riktigt luktfria blöjhinken!
Sen åkte vi till Barnenshus där jag köpte 2st nappar & Natusan Zinksalva. Efter det åkte vi till Tuna Park & där köpte jag en body & 2 par strumpor till vår älskling , det är ju lite roligare att köpa saker nu , när man vet "färg" ;)

Och idag så blir bebis 35 veckor exakt & det är exakt 5 veckor kvar till BF & imorgon så går jag in i vecka 36 . Gud vad tiden går snabbt & det är ju jättebra fast jag börjar känna lite pirrigt i magen för igår så kollade jag på filmen ( på smällen ) & i slutet när hon var på förlossningen & skulle föda barnet så satt jag med öppen mun & kände hur ont hon måste ha då blev jag väldigt orolig. haha! men det ska nog gå bra :)

har precis ätit kina mat & nu sitter mamma, pappa & tobbe & kollar på fotboll , Sverige - Danmark om jag inte minns fel ? aja, nu ska jag kolla runt lite på nätet ifall man hittar något fint :) kanske skriver mer senare om jag inte somnar.

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :