Ny köpt !

publicerat i Allmänt;

har vart på tuna park med mamma , pappa & tobbe där köpte vi en pjamas , en body , en sparkdräkt , en hjälmössa, 2 par strumpor & ett par söta små skor kan man väl kalla det. eller vi köpte inte utan mamma :) nu har vi allafall kläder så att de räcker till plutten ett tag & nu har vi bestämt vad h*n ska ha på sig för kläder från BB sen. fast jag vet ju att jag kommer köpa ännu mer kläder åt bebis men måste fixa så att h*n får något som hör ihop & inte köpa en body hit & dit utan ett helt set så att man vet vad man kan ta på h*n . typ en body & ett par byxor till eller nåt sånt.
det jag vet som ska inhandla är en handuk som kan ligga på skötbordet i något sött motiv & så bitring & nycklar de tycker ju om att suga på dom :) sen är nog allt klart eller ja allt är väl klart iofs men när jag har köpt de så är jag heltnöjd. 

imorgon är det dags för skola igen & jag måste läsa psykologi läxan , herregud vad booorriiing :/ 

Kommentera inlägget här :