ont

publicerat i Allmänt;

kom nyss hem från min kusin som jag vart på kalas hos & gud vad mycket saker han fick massa polis bilar & allt , skit häftigt ;D tänk vilka saker det finns alltså.. sen så fick vi en babysitter av dom som mina kusiner hade när dom var små , så det är ju jättebra :) sen så skulle vi få deras babygym också . sen är nog nästan allt helt klart.
ska fråga tobbe också om vi kan åka förbi babyproffsen imorgon om vi hinner innan det stänger vill kolla på lite saker är sugen på att köpa något fast jag vet att vi har nästa dubbelt upp av allt . :P

usch, har så himla ont i hjärtat eller runt hjärtat det är som knivar som hugger . ni kanske inte fattar men det gör förbannat ont måste jag säga. & jag har haft så många gånger men det här är första gången det har suttit i såhär länge brukar oftast gå över ganska snabbt men inte idag. :/  aja , ska väl inte sitta här & klaga ni måste ju tro jag är nån klagkärring ;P haha !

Kommentera inlägget här :