Pluggis

publicerat i Allmänt;

nu sitter jag hemma hos mamma&pappa kom hit vid 1 & då åt jag nästan direkt & sen dess har jag suttit & pluggat nästan hela tiden , tror jag börjar bli en pluggis :P haha ,nej men det känns skönt att vet att man får något gjort istället för att bara sitta & inte göra någon nytta alls. har ganska mycket & göra känns det som & skulle gärna vilja bli klar så fort som möjligt. snart så ska jag & mamma åka & handla tror jag  , så att jag kan få övningsköra lite har inte gjort det på ett tag & mamma lova mig att vi skulle göra det i helgen :) ikväll så ska jag bara ta det lugnt ligga & kolla på tv , mysa & bli frisk har jag bestämt mig för. på måndag är det dags för skolfoto får se om jag är med eller inte beror på om jag ska till skolan eller ej. känner mig inte så pigg för att fotas nu i den här storleken, haha ;D

på tisdag fyller Caitlin år också kom jag på alldels nyss ;D grattis i förskott säger jag på en gång i fall min hjärna skulle sluta fungera & ifall jag inte skulle komma ihåg det (a) grattis sötnos! <3 just det , tyskarna har kommit hit i går , alltså catilin & sandra var i tyskland som utbytes student kan man väl säga & nu så kom dom hit igår & jag är helt nyfiken på att se vilka det är ;D ... nej ,nu ska jag kila skriver ikväll i think.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea =):

Jag älskar dig Tobbe

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

tobbe jag vet att det är du som skrivit ;P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

älskar dig gumman ska vi mysa ?

Kommentera inlägget här :