söndag 13'

publicerat i Allmänt;
vakna runt kl 10 idag kunde ha fått sova längre om inte T väckte mig & jag bad honom att inte göra det men han gjorde det iaf typiskt killar & inte lyssna ibland & speciellt när dom vet att man inte sover på nätterna & springer på toaletten 10 gånger typ. aja , snart ska jag börja plugga IGEN det tycker jag är det enda jag skriver om här i bloggen , att jag ska plugga ?
men det är sista veckan i skolan eller jag kanske slutar redan imorgon i skolan bror på om jag får tag på alla lärare som jag måste prata med. men det skulle vara skönt nu att få vara ledig som sista veckorna så jag får vila upp mig & sova ordentligt.

inatt så har jag faktiskt haft lite ont i magen , kanske förvärkar ?
hoppas iaf på att det är dags snart , min kropp är helt slut känns det som . ont i ryggen som tusan så jag går som en gammal tant , haha! ;D

aja , jag får hoppas på att ni läsare finns kvar & hoppas att ni får en bra dag !:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha, magnus är också en hejare på att väckas på morgonen :b åhå, då kanske det är dags för bebis snaart! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ska bli kul att få veta om det är en pojke eller flicka:P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker dt e jätte roligt o läsa din blogg :) läser varje dag :D hoppas bebis kommer snart :) ha de bra och lycka till !

Kommentera inlägget här :