söndag 27'

publicerat i Allmänt;
vakna vid halv 10 ungefär när tobbe åkte till skolan. sen har jag legat i sängen ett tag & kollat på tv men sen pallra jag mig upp för att äta lite frukost & nu sitter jag här ska snart hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite. sen vid 11.30 så är det idol repris antar jag så ska kolla på det & sen ska jag försöka plugga lite till så jag blir klar men skiten nån gång ;D
vakna i natt av att tobbe låg & tog på min mage & fråga mig hur jag mår & hur bebis mår? jag tänkte vad är det för fel på karln ? men i morse så fick jag reda på att han hade en läskig dröm om oss så de var väl därför ;D haha söt han är <3 

jag vill bara bli frisk nu så jag orkar göra lite saker , känner mig så seg i kroppen. får se om det blir någon skola för min del imorgon annars så måste jag väl försöka pallra mig iväg på tisdag iallafall för då fyller ju caitlin också :) & imorgon är det skolfoto kom jag på aja, jag får se hur jag orkar med det.  annars så är det inte hela världen om jag är med i år eller ej skulle helst vilja slippa.  ne, nu ska jag pallra mig till duschen. skriver mer sen :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :