söndag

publicerat i Allmänt;
vakna runt  kl 11 blev ingen tävling för min del idag hade fortfarande ont i hjärtat & var jättetrött när mamma väckte mig i morse. så jag blev hemma , istället så åkte bella & mamma till flen :) & det gick väl bra för isabell det är ju hennes första hopptävling så jag var nöjd , hon rev 2 hinder & stanna på ett så Lisa trillade av eller gled av kan man säga. idag så ska jag skriva klart min svenska uppgift helt & så ska jag göra lite historia också. sen har jag inga planer för idag än att bara ta de lugnt & hoppas att jag blir bättre. sen så ska vi åka & lämna tillbaka filmerna & sen ska vi åka en sväng till tobbes mormor också., aa jag får väl se hur stressande den här dagen blir jag orkar verkligen inte med nåt & speciellt inte & stressa eller behöva passa tider det är nog de värsta som finns.  imorgon så är det en lång dag börjar halv 9 & slutar kl halv 5 sista lektionen är sång :/ .. jag funderar på att byta , jag orkar inte med långa dagar . hehe! jag behöver sova . (a)

i natt gick det verkligen inte & sova för tobbe tog upp precis all plats så jag gick & la mig i soffan ett tag men de gick ju inte precis bättre & sova där så jag gick & knuffa till honom sa några ord & la mig ner i sängen igen . precis när jag somnat om så vakna jag av att tobbe skrek & han pratade i sömnen men förbannat högt jag sa åt honom & hålla tyst men fortsatte till & med mamma&pappa hörde honom , haha. jag tog handen på hans mun så att de inte skulle låta SÅ högt , till slut så blev han tyst & jag kunde äntligen somna om. det var väl därför jag var så trött i natt känns som jag inte sovit något alls. men men , jag skriver mer sen. :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :