söndagskväll

publicerat i Allmänt;
nu sitter jag här hemma & har precis ätit lite kladdkaka med grädde mums! ;) och om 5 minuter så börjar barnsjukhuset som jag ska se. sen så ska jag nog gå & lägga mig så jag orkar upp imorgon & så börjar ännu en ny vecka med skola :/ känns tungt att behöva gå till skolan faktiskt om jag får säga det själv så är det riktigt jäkla jobbigt men när man väl är där så är det rätt kul om man slapp alla idioter som glor så fort man går förbi kafeterian det skulle jag helst vilja slippa :) nej , nu ska jag kolla på tv sen gå & lägga mig. så jag skriver imorgon igen & jag tycker folk har blivit väldigt dåliga på att kommentera, mer sånt vill jag se! :P

god natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tkr du är jätte fin med din mage i skolan, du ser så rofull ut. Du kommer bli en super mamma. (:

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så himla söt med din mage när man ser dig i skolan, då längtar man själv efter att skaffa barn! Du kommer värkligen bli en bra mamma :)

3:e kommentar, skriven , av Nour:

Jag skulle allt vilja se din söta mage!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad söta ni är allihopa :)

5:e kommentar, skriven , av bea:

bry dig inte om vad andra tycker.. de e ändå inte viktigt.. hoppas allt går bra för dig & din bebis :)

Kommentera inlägget här :