Tisdag kväll

publicerat i Allmänt;
nu har jag precis kollat klart på Idol & nu sitter jag & tittar på House hade totalt glömt bort att det är ikväll. har klippt mig också ca ; 5-6cm ;)  känns skönt & få bort dom slitna topparna & jag tar den här längden så länge & ser om jag trivs med det & om jag vill ha kortare så får jag klippa det igen men jag trivs med det jag har , inte för kort & inte för långt så får jag upp en liten svans också ifall jag skulle vilja det. 
fick sms av tandläkarn precis , ska dit imorgon kl 10.30  & på torsdag är det dags för barnmorskan igen så får jag se vad hon säger den här gången & kollar så inte bebis har vänt sig , förra gången så låg h*n rätt . men nu ska jag gå & borsta tänderna sen hoppa ner i sängen & kolla klart på TV. vi hörs imorgon känns som jag ska trappa ner lite på bloggen typ skrivit 5 inlägg idag & folk hinner ju knappt läsa klart innan jag kommer med ett nytt , haha ! ;D eller vad tycker ni ?
god natt på er !

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

nej skriv på, bara kul att läsa =D

2:a kommentar, skriven , av jonna:

nej jag älskar att läsa din blogg, så skriv på!

3:e kommentar, skriven , av riibecca:

nej fortsätt skriv så kul att läsa! :-)

4:e kommentar, skriven , av Melinda:

Skriv på du, det är roligt att läsa :) Jag fick också ett sms nyss av tandläkaren, ska dit imorgon ;( blää.

5:e kommentar, skriven , av Thessa:

Forsätt att skriva - urkul att läsa! :)

Kommentera inlägget här :