torsdagkväll

publicerat i Allmänt;
ja nu har man hunnit titta klart på idol & så har jag duschat , snart ska jag gå & lägga mig i sängen & kolla på tv tror jag om det finns något bra att kolla på. imorgon är det fredag så skönt & äntligen helg fast jag ser inte framemot den faktiskt om jag ska vara ärlig. jag ska plugga rätt mycket så jag blir klar nån gång är så lat om dagarna , går i skolan & kommer hem helt utmattad jag antar att det är så när man är på smällen? ;D men jag ska försöka gå så länge jag kan i skolan & det är alltid kul att komma till vännerna i skolan också istället för att sitta hemma & glo på en dator eller tv.
pratade med min mormor förut & hon sa att när jag har fått ut barnet så ska jag & hon gå ut & gå massor för hon behöver gå ner i vikt till december :P så då vet ni vad jag gör . : jag är ute & går med barnvagnen & med min mormor , hehe! ;D   aja, nu ska jag kila & lägga mig & kolla på lite tv i think ifall jag håller mig vaken , måste föna håret också hatar att sova med blött hår för när man vaknar på morgonen står det åt alla håll & kanter , haha! riktigt ruffs ;)  GOD NATT GULLUNGAR !

bebis v 35+5 <3
kramar  / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

Alltså sötnos, det är inte lång tid kvar! Fy fasiken vad kul, jag längtar som en galning! :D <3

Kommentera inlägget här :