Vinterjackor

publicerat i Allmänt;


                                 image152
              



visst är fjällräven jackan snygg?
ja, jag har börjat fundera på vad jag vill ha för vinterjacka i år för min canda goose börjar ju ta stryk ordentligt. har funderat på en Boomerang dunjacka & fjällräven dunjacka tycker dom är grymt snygga , men är så förbannat dyrt.
jag skulle kunna tänka mig en Everst också det är mer åt min budget en tusen lapp helt perfekt ;D måste ju börja tänka på ekonomin nu när bebis kommer då kan man ju inte bara tänka på sig själv & köpa dyra saker. jag får väl börja tänka på jackor sen när det börjar bli mer dags & se hur mycket man har i sparbössan då ;) ingen idé att ens tänka tanken på att köpa en jacka i det här tjocka läget , om jag inte har min mamma med mig för hon är lika stor (eeh liten) som mig när jag inte är gravid , fatta hur liten hon måste vara då? ;D  hehe. 

nu ska jag lägga mig & sova blir ingen skola för min del imorgon , känner mig inte riktigt 100% frisk än & det är bättre att vara hemma en dag extra än en dag för lite . missar ju som sagt skolfotot men det är inte hela världen :)
God natt , sweet dreams .

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah:

Hej! Va söt du är!
Grattis till bebisen, Det är inte långt kvar nu! :) Har du inte kännt nå förvärkar?
Själv födde jag i vecka 38! ingen panik haha ;)
Ha de bra!

2:a kommentar, skriven , av bea (::

hejsan, tack så mycket. nej, konstigt nog så har jag faktiskt inte känt av något sånt men det kommer väl. jag hoppas jag inte går över tiden bara. :) ta hand om dig & kul att du hitta hit.

3:e kommentar, skriven , av jonna:

det blir en everest jacka för mig i år iafl, lagom med pengar ! :P

Kommentera inlägget här :