24/4

publicerat i Allmänt;
Oj , jag har faktiskt inte haft möjlighet att kunna skriva här förän nu.
Idag så har jag vart i stan åkte in kl 11 gick då till min mormor & lämnade sakerna från Ikea & sen till mammas & pappas jobb luncha med dom & sen så åkte vi & kollade på bil . Efter det så gick jag till min mormor & vi skulle ut & gå & hamnade hos min moster & mina kusiner , fikade & pratade :) Sen så åkte jag hem & då satt jag mig vid TV & busade med min älskling. Har precis kommit ner från stallet för jag hjälpte mamma att ta in hästarna..

pust,  nu kan man andas ut !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Du söker inte medryttare kanske? :)

2:a kommentar, skriven , av hängiven läsare:

Jag har saknat dina inlägg idag. Det är alltid din blogg jag kollar in i först av allt när jag startar internet. Måste säga att jag tycker att du gör ett fantastiskt jobb, du bevisar att man kan vara 18 år och mamma men trots det kunna fortsätta umgås och gå ut med kompisar. Tack för en bra blogg :)

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Johanna : - nej inte just nu faktiskt , men jag säger till!:)

hängiven läsare : - tack så mycket & tack för en positiv läsare!

Kommentera inlägget här :