At home!

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma nu ( hos mamma & pappa ) Idag så har jag vart barnfri kändes verkligen konstigt att vara utan Wiggo men det var endå skönt. Har faktiskt inte gjort så mycket men har träffat Bella & Max verkligen super kul & Max är så himla söt :) Efter det så gick jag till min mammas & pappas jobb där jag trodde att det stod mat & väntade för de skulle ta med sig men det glömde visst bort mig haha! Så jag tog bilen till Corner ( Otnyttigt Bea ) men gott som tusan var det. Åkte sen till Ica Maxi där jag köpt textilfärg måste färga mina svartajeans som nu är gråa & sedan åkte jag & hämtade Wiggo & sen hem igen. Har vart mycket hit & dit idag men men .

Tänkte kanske åka till ikea imorgon om Tobbe kan ta hand om Wiggo under tiden. Får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

superkul att träffa dig med :D ses på fredag haha!

Kommentera inlägget här :