Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Intressant de du sa om vakna me Voice..Men vet du en sak..Här i bloo världen finns vi många unga mamis..Jag är oxå ensam me 2 killar 11 o 6 fick min store när jag var 16 ..Men jag har ju levt ganska traumatiskt ..Så jag är mkt glad o vara utan den mannen ;)Men be strong ..De krävs ju så mkt mer utav oss yngre..O vet du..När du blir 30 hehe..o alla andra runt omkring börjar skaffa barn ..Då kan du börja leva..hihi Allt har sina fördelar o nackdelar.Kramis

2:a kommentar, skriven , av http://TUMADRE.blogg.se:

Missa inte min tävling som jag lägger ut senare idag...

3:e kommentar, skriven , av Catty:

oh vad skönt. vill bara hem från jobbet och dra på mig mina :)

4:e kommentar, skriven , av Hannah:

Hej! Jag ville bara säga det att jag tycker det är modigt att skaffa barn tidigt. Min bästa kompis fick barn för ett år sen, hon fyllde 18 nu i år :)

5:e kommentar, skriven , av josephine:

god morgon. skönt med mjukisar

6:e kommentar, skriven , av Hayley:

Soft.. Så ser jag ut typ idag jag med :D

//Hayley

7:e kommentar, skriven , av http://TUMADRE.blogg.se:

- - -
Ny tävling i min blogg!
Du kanske vill vinna en PowerMum ;) ?

8:e kommentar, skriven , av Mini:

Mysigt värre.

9:e kommentar, skriven , av Milia:

Skönt att bara ha myskläder på sig = )

10:e kommentar, skriven , av Valentina:

Jag bytte om till mysisar nyss! SÅ SKÖNT! :D

Hoppas du haft en fin dag. Kram. :)

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skönaste autfiten=) skulle kunna gå i mys kläder jämt:P

Kommentera inlägget här :