En liten fråga ,

publicerat i Allmänt;
jag fick en fråga ang uppkörningen alltså när jag hade den .

svar : jag säger inte vilket datum eller så det är uppkörning för då känner jag att jag har mer " press " på mig & kul om man skulle kugga & 1000 personer läser det ? Nej , hehe :) men jag lovar att jag säger till när jag fått mitt körkort & jag kan säga att uppkörningen är rätt snart ! haha om det var till så stor hjälp det vet jag inte :) men nu har jag iallafall svarat .




vill ni ha frågestund ? isåfall ställ din fråga här !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

den är jäkligt grön, haha! Har du & Wiggo lust att ses ngn dag? :)

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jajust det! Jamen absolut! jag vet inte riktigt, är ju sugen men får se om jag stannar hemma med tanke på dopet på lördag ;)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hehe tack för svaret :D, jag är exakt lika dan! säger inte till ngn när jag har min :P hehe Lycka till :D kram

4:e kommentar, skriven , av johanna:

hur är det mellan dig & tobbe nu? tror du att nikommer försöka igen sen lite senare?
hoppas alltär bra, kram

Kommentera inlägget här :