Fredag 11/4

publicerat i Allmänt;
Nu har jag haft körlektion & det gick riktigt bra!:) Och på tisdag har jag lektion igen , jag måste ju träna nu när det snart är dags för uppkörning. säger inte när ;)

Idag så ska jag inte göra något speciellt Tobbe har Wiggo , så jag ska väl bara vara med mig själv kan inte vara i lägenheten eftersom de fixar där så tänkte kanske ringa min mormor & fråga ifall jag fick komma dit lite senare . men nu så ska jag tjata på min mamma & pappa ifall någon utav dom vill köra med mig :P haha fast de jobbar ju men de kan väl ta en pause? (a)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Vad jobbar din mamma&pappa med? Undrar bara för att Jonna skrev häromdan att hon hade träffat dig o Wiggo på bilskolan, för din föräldrar jobbade där.. nått sånt skrev hon..

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag vet när du kör upp :) men säger inte. hehe!

Kommentera inlägget här :