Hejsan hoppsan!

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag hemma hos mamma & pappa . Wiggo är med sin pappa & gör någonting ingen aning om vad . Nu så har jag faktiskt bestämt mig vad jag ska ha för tapeter tack & lov :) Som jag kanske redan sagt så blev det ju vitt bara vitt ingen färg för jag vill inte anpassa något & kan ha vilka gardiner som helst . Så det blev en vid fond vägg med silver mönster på , svårt att förklara men ni får se när det är klart istället :)
Har precis lagt in bilderna på datorn bla dagens som jag tänkte slänga in i nästa inlägg.

Min dag har väl vart sådär lite smått förbannad bara men de har väl nästan gått över nu :P Hur har eran dag varit & vad har ni gjort ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

Min dag har varit riktigt bra. Först skola tills tre, sedan massor med plugg och en joggingrunda så jag känner att jag har varit riktigt duktig idag :)

2:a kommentar, skriven , av M:

jag har haft skola till kl 15, sen hem och städat. sn blivit förnedrad på msn och helt knäckt. men min sambo tröstade mig som tur var. nu färgar jag håret

Kommentera inlägget här :