Hello again!

publicerat i Allmänt;

Jäkla engelska;D muhaha! Wiggo somnade precis & det känns väldans skönt för jag är så jäkla trött så behöver nog också sova.
Jag har lagt in bilderna på datorn från den ena kameran sen tänkte jag slänga in bilderna från min kamera lite senare under kvällen , hoppas det går bra!

         

Sådärja , några bilder blev det & jag mer men jag ska gå & kolla på en film nu så lägger in dom senare eller imorgon :) Första bilder som ni ser idag så har Wiggo på sig sin mosters gamla badrock, snyggt va? :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Man och mode:

Hallå där! :) Tänkte bara fråga om du ville tycka till om min blogg? Ris och ros uppskattas :D Ha en fin lördagskväll! KRAMAR! :D

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

vad stor han har blivit! =D

3:e kommentar, skriven , av Natalie B:

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling, där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

4:e kommentar, skriven , av LW:

Gud vad söt wiggo är i badrocken.

Kommentera inlägget här :