Hemma igen!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen & ni kanske vill veta vem jag var på dejt med ... ? JONNA & LUDDE! =D  Kom precis hem därifrån mamma & pappa beställde med sig pizza hem men jag är inte speciellt hungrig & har ingen aptit till att äta längre. Wiggo sover hemma hos sin pappa för första gången så jag är lite orolig & jag saknar min plutt så otroligt mycket <3


Jag vill börja med att säga Tack till Jonna , Ludde & Magnus som orkade stå ut med mig & min pratande . Skönt att få prata ur sig ibland & när jag satt där & berätta så kände jag att bara tårarna ville spruta ut men jag försökte att inte göra det. Min dag har vart mysig & trevlig , tacktack <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

det är bara låta tårarna spruta gumman! vi finns här (L)

2:a kommentar, skriven , av Johanna från Fjällbacka:

Ha en skön söndagkväll! Titta gärna in på min blogg!

3:e kommentar, skriven , av emma:

du verkar vara stark, stå på dig!

4:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Haha.. Jasså var det en sån dejt. Men dom kan ju funka bra dom med.=) Jag som trodde det var en riktig dejt.

Kommentera inlägget här :