jag är

publicerat i Allmänt;

... verkligen hur slö som helst , har precis kommit ner från stallet har hjälp Elin med hoppningen. Och nu så drog min mamma & syster precis in till stan de ska köpa en present åt min kusin Frida som vi ska på kalas hos imorgon :) 
Idag så ska jag faktiskt inte göra ett skit bara slöa & ligga på soffan & mysa med min lilla baby , <3  Vad ska ni hitta på idag då?

jag vill se mera kommentarer , lite snålt på den sidan :) Och så vill jag ha lite förslag också på vad jag ska skriva om ? Jag ska försöka ta lite bilder på Wiggo idag & lägga ut känns som det var jättelänge sen jag slänga ut några. Men men , nu så ska jag käka nudlar HÅRDA !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Ja bilder på Wiggo låter bra, han är så söt. Eller bilder på er tillsammans, ännu sötare ;)

2:a kommentar, skriven , av bella:

vi har vart på kalas idag :D nu vill vi se bilder Bea :D

Kommentera inlägget här :