kväller!

publicerat i Allmänt;
nu så är jag nere från stallet har hjälpt Elin idag med hoppningen & det gick skita bra !:)

Det var någon som frågade mig hur mycket jag har övningskört osv. Jag har kört sen jag fyllde 16år då började jag köra lite hemma med mamma & pappa på grusvägarna fram & tillbaka sen så har det bara gått framåt. I julas så fick jag ett " Start paket " kan man väl säga av mamma & pappa alltså övningskörning på Engströmsbilskola så efter nyår så gick jag & " skrev in mig " sedan dess har jag tagit körlektioner en dag i veckan ibland dubbellektion. Har kört mycket med mamma & pappa också :) Träning träning & träning säger jag bara & om du verkligen känner skarpt & har ett mål så kommer du klara det ,bara du lägger ner tid på det! :D

Sen var det någon som vet när jag har uppkörning , haha jaså vad trevligt. men det stod inte vem det var ifrån utan anonym . kan du inte säga vem du är ?:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FREIJAS MAMMA - Caroline.:

Hehe nä de skulle nog inte vara så uppskattade av en pojke ;P Fast de finns ju så mycket söta pojkkläder också. H&M är bra på barnkläder : )

Kommentera inlägget här :