Listan snodd av Jonna , haha! :)

publicerat i Allmänt;
Hur många barn har du?
Ett

Vad heter han och varför heter han så?
Tobias Wiggo Roger Larsson Pettersson. Min mamma kom med förslaget Wiggo & när han kom ut så såg han verkligen ut som en sån. Tobias heter han efter sin pappa & Roger efter min pappa alltså efter Wiggos morfar :)

Vad skulle han hetat om han var det andra könet?
Engla eller Alissa.

När föddes han?
1 Oktober 2007

Vad vägde han när han föddes?
2950 g.

Hur lång var han när han föddes?
49 cm

Hur lång tid tog förlossningen?
Om man räknar från när vattnet gick så tog det 13 timmar . Men om man räknar från när vi kom upp till förlossningen så tog det 6 timmar & 24 minuter då jag fick krystvärkar .

Tog ni reda på könet?
Ja, hihi :) så himla nyfiken!

Hur länge ammade du?
5-5½ månad.

Är du tillsammans med pappan?
? vet inte ? haha, ni som läst min blogg förstår nog.

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
16 år.

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
17 år

Hur ofta är du barnledig?
Hmm, en natt har jag vart ifrån honom & kanske 3 gånger lämnat över honom en dag kanske.

Vill du har fler barn och isåfall hur många?
Jag skulle nog kunna tänka mig EN bebis till :)

Om du får fler barn, vad ska de heta?
Är det en flicka så ska hon heta Engla , Alissa eller Stella. Kille ? Hmm ,ingen aning faktiskt !

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Känslan går inte att beskriva med ord , har aldrig vart såhär lycklig i hela mitt liv!:)

Kommentera inlägget här :