Lite fakta ..

publicerat i Allmänt;
jag tror att det är många utav er som undrar hur det är mellan mig & tobbe fick nämligen en fråga av Johanna :)
Tänkte berätta lite kort ...

Idag så skulle egentligen flytta till sin lägenhet fast de var inte klara än med att tapetsera så han flyttar imorgon istället , idag så skulle han sova hemma hos mig i min lägenhet. Inget utav hans saker är kvar & jag har städat som en tok idag ska ni veta ;) jag är duktig ! haha , det var väl inte det jag skulle berätta men men ...
Jag vet faktiskt inte hur det är mellan oss , ena gången går det bra & vi kan " prata med varandra " ena dagen är det skit & vi vill typ mörda varandra , men men ... nu så ska vi flytta isär & jag tycker det känns bra & skönt det tror jag han också tycker vi behöver komma ifrån varandra & vara med oss själva bara. Och jag hoppas han lär sig att ta ansvar i sitt hem & äntligen kommer på hur mycket jag ställt upp :)  Hur det blir sen? Vi får väl se vad framtiden har att bjuda på ! ;D

Kommentera inlägget här :