Måndag 28/4

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Allt bra med er ? Idag så vaknade vi kl.6.15 & gick upp åt frukost & sen så la jag mig igen & wiggo la sig i sin säng men han somna aldrig utan var tyst & lekte i sin säng så hans mamma fick sova en stund & det tackar jag för :) Han är så snäll ! Idag så ska vi väl inte göra något speciellt bara att jag ska försöka fixa så att jag kan åka in till banken & fixa mitt kort. Sen imorgon ska vi träffa min kusin Elin också innan vi åker till Spanien ( på torsdag ) tror ni jag är lite nervös eller? :O fyfan! haha...

Men nu så ska jag lägga min i soffan Wiggo sover i sin vagn ute . Hoppas ni får en bra dag. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lotta:

hej! har du jonnas mailadress??

2:a kommentar, skriven , av lotta:

anledningen till varför jag vill ha den är för att jag märkte att hon hade lösenord på sin blogg nu:( om det nu är så att hon ger ut de! vill gärna fortsätta läsa hennes blogg!

Kommentera inlägget här :