Söndag 6/4

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Inatt så har jag sovit rätt bra faktiskt , Wiggo somna runt 8 halv 9 igår kväll & vakna kl 4 sen somnade han om & vakna kl 7 , vi gick upp bytte blöja sen gick vi & la oss igen & kramades då somnade Wiggo igen & vakna 9.15 då tog min mamma honom gav honom gröt & sen vakna jag en timme efter :)

Nu så sitter jag här min mamma skulle ta en promenad med Wiggo så han hinner sova en liten stund innan vi ska iväg på kalas på eftermiddagen min kusin Frida ska firas! Kul att åka dit var längesen jag träffade släkten känns det som. Och imorgon så ska jag träffa min andra kusin Elin & gå på stan med henne :)
Sen måste jag kolla vad jag ska ha för tapeter också , jag trodde jag visste men det känns som jag ångrat mig lite haha får se när jag ska åka & kolla på det ! Ska snart lägga in bilderna på datorn också som jag lovade er .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eremo:

Hehe, min kusin Frida fyllde oxå år igår. Inte samma kusin va?
:)
Du har en väldigt söt liten pojke.

Kommentera inlägget här :