Tisdag 1/4

publicerat i Allmänt;
ÄNTLIGEN FUNKAR DET !!! jag säger bara herregud!

Vad ska man säga ? Ja, jag var inte på ikea i söndags utan Tobbe fick åka själv blev bråk så hade inge lust att åka med honom då.  Imorgon så ska jag åka dit istället med min kusin, moster ,mormor , mamma & wiggo :) Det blir skitkul! Idag så har jag städat HELA dagen & då menar jag verkligen HELA dagen , wiggo har vart hos sin farmor så länge & är fortfarande där Tobbe ska skjutsa ut honom till mamma & pappa sen , just nu sitter jag på deras jobb väntar på att få åka hem & lägga upp bilder som jag tog men kom inte in på bloggen.. .SURT !

men men , see you later ( om blogg.se funkar, vill säga! )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Har en liten fråga till dig, men först måste jag säga att du verkar vara en toppen mamma och Wiggo är kanon söt :) så till frågan, när har du din uppkörning eftersom du klarat teorin och allt?, uppkörningen gör man ju rätt fort eller väldigt fort efter att man klarat teorin :) hoppas på svar :) kram!

Kommentera inlägget här :