Torsdag 17/4 (?)

publicerat i Allmänt;
Är det den 17e idag ? Hmm , aja !

Morgonen började med att Wiggo vaknade kl 5.30 jag gick in till min mamma & pappa la Wiggo bredvid dom & gick & la mig igen efter typ 30 minuter kanske ? kom pappa in med Wiggo för då skulle de åka till jobbet så jag tog Wiggo la honom bredvid mig så somnade vi om & vakna 8.30 skönt! :) Snart så är det våra bästa år vi ska kolla på det sen så far vi in till stan för jag måste städa i lägenheten ! :) Har kameran med mig så kan ta kort ifall de blir bra & ifall jag kommer ihåg det :P Men nu så ska jag rädda Wiggo ifrån sin moster , haha nej då han sitter & kramar henne ! ;D han har nog saknat henne!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

haha snarare rädda mej från wiggo, han ville äta upp mej ju;P

2:a kommentar, skriven , av emily - ännu en ung mamma:

Vilken sötnöt du har!! Hoppas nu mår toppen idag.
Kram e o e

Kommentera inlägget här :