Tuna park!

publicerat i Allmänt;
Ni är ju bara för underbara TACK för alla dessa kommentarer <3 Hela 60 stycken , haha jag har aldrig i mitt liv haft så många.

Idag så har vi ju som sagt vart på stan & sedan så åkte mamma, bella, wiggo & jag till tuna park JAG KÖRDE ;)
Vi köpte en fleecetröja till Wiggo & jag köpte ett par vita tygskor på Stadium för bara 149: - VILKET KAP!
Nu är jag hemma & har gett Wiggo gröt försöker som vanligt få honom att somna men jag tror inte att jag lyckats än. Jag kommer med bilder & uppdatering senare när jag fått min skrutt att somna . :) Hoppas ni kommer in & kikar igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Hoppas att du haft en bra dag, kul att se dig :)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

självklart, jag kikar in minst tre gånger om dagen :D

3:e kommentar, skriven , av Nicole:

Hej Bea! Har läst din blogg i några veckors tid nu och jag gillar den skarpt. :) Du verkar vara en toppentjej och en toppenmamma till en underbart söt Wiggo!
GRATTIS till körkortet förresten (är på G med mitt också så jag hoppas att det inte dröjer allt för lång tid ;) )
Ha det gott! Nicole

Kommentera inlägget här :