tusan också!

publicerat i Allmänt;
Wiggo är förkyld & har smittat mig så jag går runt & nyser hela tiden :p

Är inne på Jonnas blogg typ varje minut & kollar ifall hon uppdaterat , haha jag är beroende! :) Just det vet ni vad jag kom på ? Att om ca . 2 veckor så åker jag & Wiggo till Spanien med mamma, pappa & syster det ska bli kul men jag så nervös inför flygresan. Någon får slå ner mig innan & väcka mig när vi kommer fram jag är verkligen så jäkla rädd,  hatar att flyga!  Men det kommer säkert att gå bra .

Om ca en timme så ska jag åka & hämta Wiggo också , pappa får följa med för jag ska åka med hans stora jobbar bil & jag vågar inte köra den själv eftersom jag aldrig gjort det :P Vore ju hemskt om jag skulle ta sönder den eller något . haaha!

Nej vet ni vad jag behöver ? EN DUSCH!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

jag hatar också verkligen att flyga! har världens flygrädsla. =/ men ändå åker jag utomlands varannat år. ;P haha!
det kommer gå bra! :)

Kommentera inlägget här :